FRI FRAKT ÖVER 999KR !

Varukorg

FAQs

1. BESTÄLLNING

1.1 Måste jag skapa ett användarkonto för att handla?

Nej, Du behöver inget konto för att beställa produkter, du kan handla som gäst men genom att skapa ett konto hos oss kan du dock beställa utan lämna dina uppgifter varje gång du handlar Du kan registrera dig nu eller du kan börja shoppa och skapa ett konto innan du går till kundvagnen.

1.2 Hur skapar jag ett användarkonto ?

Klicka på “Logga in / registrera” och sedan “Skapa ett konto” och ange dina personuppgifter.

1.3 Hur kan jag beställa ?

Köp de produkter du vill ha och lägg dem i varukorgen. Försätt handla, eller gå direkt till varukorgen. . Kontrollera att uppgifterna om ditt köp stämmer. Glöm inte att skriva in eventuella rabatt. .

1.4 Jag har problem med att lägga produkten till varukorgen.

Du kan lägga produkten , om det är tillgängligt. Det kan hända att varan finns i någons korg, så statusen för objekten återspeglas som “tillfälligt otillgänglig”.

1.5 Hur kan jag betala för min beställning ?

Vi accepterar betalningar via Klarna.

1.6 Kan jag ändra och annullera min order?

Tyvärr kan vi inte ändra/annullera ordern efter att den har skickats in. Så dubbelkolla ordern innan du skickar in.

1.7 Hur lägger jag in min rabattkod ?

Rabattkoder registreras i kassan. Klicka på ”Lägg till” så ska din rabattkod registrera.

1.8 Hur kommer jag veta att min order har bekräftats?

Efter beställning får du ett mail från oss som bekräftar att dina beställningar har mottagits. Order kommer att skicka efter betalningen har godkänts av Klarna. Du kan också kontrollera statusen för din order i “Mitt konto” om du är en registrerad användare.

2.  FRAKT OCH LEVERANS

2.1 När ska min beställning behandlas?

Alla beställningar kommer att behandlas inom 2-5 arbetsdagar, med undantag för helger och röda dagar.

2.2 Hur kan jag spåra min leverans?

Du kommer att få ett e-mail med spårningsnummer. Du kan kontrollera och spåra leveransstatusen för dina beställningar på postnord.se

2.3 Vad kostar frakten?

Om du handlar över 999 kr erbjuder vi fri frakt. Annars kostar frakten 49 kr.

2.4 Kan jag ändra leveransadressen efter att ha bekräftat beställningen?

Nej, darför kontrollera att du har angett rätt leveransadress innan du skickar in beställningen.

2.5 Jag har inte fått hela min beställning, vad ska jag göra ?

Vi ber om ursäkt för att du fick ofullständig order. Kontakta vår kundtjänst på adressen “kontakt@women-fashion.se” och vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

2.6 Jag har mottagit fel vara, vad ska jag göra ?

Vi beklagar verkligen om du har mottagit fel vara. Vänligen kontakta kundservice ( kontakt@women-fashion.se ) direkt när du upptäckt felet.

2.7 Min vara är felaktig , vad ska jag göra?

Vi beklagar verkligen om du har mottagit felaktig vara. Vänligen kontakta kundservice ( kontakt@women-fashion.se ) direkt när du upptäckt felet.

2.8 Jag har köpt fel storlek eller färg.

Vi tillhandahåller inte storlek eller färgbyte, men du kan returnera produkten inom 14 dagar . Mer information finns under ‘ RETUR ‘

2.9 Jag fick inte paket, vad ska jag göra?

Du kan kontrollera status för din försändelse med hjälp av “Spåra din order” för att få reda på varför det kan ha varit försenat.

Vänligen skicka ett mail till vårt kundservice team kontakt@women-fashion.se om du inte har fått din leverans efter 10 arbetsdagar.